Volgens de minister van Transport zet de regering de boot op benzine door de emissienormen te verhogen, zodat ze tegen 2010 een reductie van 50% van de uitstoot bereiken. Dit is een ambitieuze onderneming!
In deze economische crisistijd worden de automobilisten gedwongen om steeds meer aan de pomp te betalen en de regering zegt dat dit slechts een voorproefje is van wat komen gaat in de toekomst. Hun doelstellingen zijn begrijpelijk aangezien de automobilist wordt gevraagd om steeds meer te betalen aan de pomp, maar nu doelen stellen om de uitstoot te verminderen is de juiste keuze.
In de toekomst wordt geschat dat de brandstofprijzen aanzienlijk hoger zullen worden, dus de boodschap moet eraan herinneren dat de regering over 10 of misschien 20 jaar soortgelijke beoordelingen zal uitvoeren.
Soms wordt het antwoord op vragen per associatie getoond, bijvoorbeeld toen palmolie werd geproduceerd in het arbeidsintensieve Maleisië, was palmolie relatief goedkoop totdat theoretici betaling per kaart begonnen te eisen. Toen de spelers uit de industrie met deze uitdaging werden geconfronteerd, kwamen ze met een antwoord en begonnen ze lokale arbeidskrachten in te zetten, een toekomstig lid van de Maleisische diasporagemeenschap die geen eerdere ervaring of vaardigheden had op het gebied van oliewinning. De reactie van de industriespeler was: "We zullen er alles aan doen om te voorkomen dat onze mensen dollars verdienen door dollars uit eigen zak te halen." dat wil zeggen: we zullen ervoor zorgen dat onze mensen met deze verandering kunnen leven en in ruil daarvoor zullen we die van hen nemen.
Belangrijke gebieden voor verandering en ontwikkeling zijn onder meer:
– Onderwijs: 120 uur basisonderwijs heeft de mogelijkheid om uit te groeien tot maar liefst acht jaar formeel onderwijs, afhankelijk van het vermogen van het gezin om formeel onderwijs te betalen. – Maatschappelijke actie: al te vaak wordt verandering mogelijk gemaakt door één actie gevolgd door een andere. Een dergelijke aanpak wordt vaak gekarakteriseerd als 'bevoegd en snel'. De sleutel tot het winnen van het vertrouwen van de belangrijkste belanghebbenden is: "het construeren van collectieve strategieën die anticiperen op de dynamiek van de markt, terwijl onderhandeling eindeloos creatief is." – Innovatie: "competitiviteit en de competitieve geest zijn geen uiterlijke uitdrukkingen van onze waarden." heeft betrekking op het gebruik van producten zoals de intelligente parkeertechnologie in multifunctionele omgevingen zoals bijvoorbeeld industrie, wonen en retail.
Vanwege het snel veranderende landschap worden dit soort bedrijven gezien als voorlopers van toekomstig zakelijk succes. De auto-industrie maakt bijvoorbeeld een technologische verandering door waarbij de afstemming tussen dealers en fabrikanten overbodig is geworden vanwege de marketingkracht van fabrikanten. Terwijl de afstemming tussen fabrikanten en dealers veilig op zijn plaats is vanwege de relatie van de dealer met de OEM (original equipment manufacturer). Dealers beginnen nu relaties met de OEM te ontwikkelen die toekomstig zakelijk succes mogelijk maken. Bijvoorbeeld, na de recessie in 2008 werden veel dealers geconfronteerd met een situatie waarin hun verkoop gelijk was aan die van OEM's om concurrerend te blijven. Dealers hadden het gevoel dat ze geen andere keuze hadden dan met OEM's samen te werken om hun winstgevendheid te behouden.
How OEMs assist OEM
OEMs assist dealers in many ways. OEMs provide technology and access to consultants to assist in the difficult multi-billion dollar decisions that would be made by dealers in the future as they seek to serve their customers better. According to the Automotive Aftermarket Industry Association, over 1.5 million dealerships in the United States have adopted various points of contact with the original equipment manufacturer (OEM). The actual number is 1.5 million with no name-recognized dependability.
As members of ASAP, I am sure you have heard of using OEM services; however, you may be new to the concept. OEM services usually refer to a collection of parts, a vehicle system or technology from one manufacturer, but is used primarily to service a specific model of vehicle. Let's look at a few reasons why OEMs assist OEMs in the creation of parts and services:
These advantages are great, assuming that you have a good relationship with your OEM. The challenge lies when trying to find your perfect vendor, that is without a named brand in your area. But all too often, aftermarket or third party parts become available that are manufactured by the same company, that's marketed under your vehicle strain and certified by the OEM. Your dealer, build their business on the back of these products, don't they? [http://worldthinktank.net/wttbbs/index.php?/wttbbs-thing/action/3]
Business Development
De meeste dealers hebben een trechter voordat OEM's uw dealer bezoeken, om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt. Dit is niet noodzakelijk het geval voor iedereen, maar hoe meer OEM's er komen, hoe meer uw plaatselijke carrosseriebedrijven en winkels die uw bedrijf willen hebben. Uiteindelijk is dit de manier waarop het aantal onderdelenfabrikanten is gaan samenwerken om onze auto's betrouwbaarder, zuiniger en soepeler te maken.